WYCIECZKA KLAS VI DO ZAKOPANEGO - KRAKOWA

Dnia 08.06.2016r. klasy VI wraz z opiekunami: Panią Małgorzatą Bieganowską, Panią Ewą Szczepanowską i z Panem Dariuszem Walichowskim wyruszyły na trzydniową wycieczkę do Zakopanego i Krakowa.

Po około czterech godzinach jazdy dojechaliśmy na miejsce. Pierwszym punktem naszej wycieczki była Gubałówka, na którą wjechaliśmy wyciągiem. Było z niej widać piękną panoramę Zakopanego. Następnie pojechaliśmy do pensjonatu ''Willa Anna nad Porońcem'', gdzie zostaliśmy zakwaterowani. Po rozpakowaniu walizek udaliśmy się na obiado-kolację, a po niej na spacer.

Drugi dzień zaczęliśmy od śniadania. Ok. godziny 9:00 udaliśmy się w podróż wzdłuż Doliny Kościeliskiej wraz z przewodnikiem Tatrzańskim. W drodze powrotnej podzieliliśmy się na dwie grupy. Grupa pierwsza przeszła przez jaskinię, a druga wróciła ''kamienistą drogą''. Spotkaliśmy się przy potoku. Następnie ruszyliśmy na Krupówki. Ok. godziny 17:30 pojechaliśmy na termy „Gorący Potok”. Spędziliśmy na nich półtorej godziny. Wszyscy bardzo dobrze się bawili, a najbardziej do gustu przypadła nam ogromna żółta zjeżdżalnia. Po udanej i pełnej atrakcji zabawie wróciliśmy do pensjonatu. Wieczorem odbyło się ognisko.
Po udanej zabawie, szczęśliwi poszliśmy spać.

Trzeci dzień naszej wycieczki zaczęliśmy od pakowania naszych bagaży. Po śniadaniu mogliśmy zakupić oscypki. Następnie, o godzinie 9:00 opuściliśmy Zakopane i udaliśmy się do Krakowa. Zostaliśmy oprowadzeni po Rynku i Wawelu. Szczegółowo przyglądaliśmy się Katedrze i Dzwonowi Zygmunta. Najbardziej spodobał nam się ziejący ogniem Smok Wawelski. Po obiedzie kupiliśmy pamiątki i ruszyliśmy
w drogę do domu. Zmęczeni, ale bardzo szczęśliwi ok 21:30 wróciliśmy do Łambinowic.